05/01/2023

Vereenooghe boomt met Van Mossel en WACS

De Groep Vereenooghe boomt. Eind mei kondigde de Van Mossel Automotive Groep aan dat het een overeenkomst had bereikt met Michel en Alain Vereenooghe omtrent een overname. En half januari is er de feestelijke opening van de nieuwe vestiging in Veurne. Dat het zo goed draait in de 12 vestigingen, daar zit WACSonline ook voor veel tussen. Tekst en uitleg in deze blog.

Bij de de Groep Vereenooghe kunnen klanten telefonisch, online of gewoon ter plaatse in een van de vestigingen een afspraak maken. In Oostende en Jabbeke komen de aanvragen binnen in een callcenter en die zorgen dat de afspraak bij de dichtstbijzijnde vestiging/werkplaats van de klant wordt geplaatst.

Het unieke is dat wanneer iemand zich een eerste keer aanmeldt, alle vestigingen die auto en eigenaar meteen kunnen terugvinden in een centrale database. Waar hij of zij zich ook begeeft. Van Turnhout tot in Oostende.

Bij een nieuwe klant worden dankzij de koppeling met het DIV alle gegevens van het voertuig met 1 klik opgehaald, opzoekingswerk is overbodig.

Gouden planning

De Groep Vereenooghe doet hiervoor onder meer een beroep op onze planningsmodule Goud. Dankzij onze koppeling met het Mercedes Dealer Management systeem en ‘MeMercedes’ voor de ‘online aanvragen’ loopt deze samenwerking als een geoliede machine.

De Groep Vereenooghe kan acties uitsturen naar hun klanten dankzij onze sublieme signalisatielijst om hun voertuig binnen te brengen voor een onderhoud bijvoorbeeld.

Verder is er ook een koppeling met onze tijdsregistratie en is er continu communicatie met de klant, via e-mail, WhatsApp, sms,… We hopen dat dit de start is van een nog nauwere samenwerking met de Van Mossel Automotive Groep.